Logo Tasarım

Posted by huslu In: Brand Identity No comments

Şirketlerin logoları, hitap etmek istedikleri hedef kitlelere şirketlerinin algılanmasında ve ilk izlenim bırakmada etkili bir tanıtma aracıdır. Logonun tasarımı, şirketin markası veya sundukları içeriklerle bağlantılı tasarlanabilir.

Eğer hazırlanan logo profesyonel ellerden geçmiş ve farklı bir imaj yaratmış ise bu müşterilerin zihninde bir yer edinecek ve daha sonra karşılaştıklarında kolayca tanınabilecektir. Dolayısıyla şirketin lehine bir durum olacağından müşteriler için bir tercih sebebi olacaktır.

Logonun tasarımında dikkat edilmesi gereken önemli maddeler var tabii ki; öncelikle, logonuz anlaşılır ve okunaklı olmalı. Çok karışık şekilde tasarlarsanız bu hem göz yorar hem de algılanabilir olmaz. Müşterilerinizin akıllarında ilk önce kalitenin belirmesi lazım. Bunun için logonuza diğer her şeyden daha çok önem verin. Renklendirme konusunda sektörünüzle alakalı renkler kullanabilirsiniz. İçeriğiniz ile ilgili figürler ya da desenler kullanırsanız bu daha akılda kalıcı olabilir. Tabii şöyle de bir durum var; Dünya çapında ön planda olan büyük şirketlerin çoğunun logoları basit, sadece ve hatta sektörleriyle alakasız şekilde. Bu da demek oluyor ki logo tek başına bir etken değil. Çok kapsamlı bir çalışma gerekli bu konuda. Logo kadar, içeriğiniz, ürünleriniz, hitap ettiğiniz hedef kitlenin dikkatini çekebilecek, sizi ön planda tutacak görseller, temanız ve menüleriniz gibi birçok şeye özen göstermelisiniz. Bunların yanı sıra siteniz için reklama da ihtiyacınız var. Adwords ve google sıralaması da cabası.

0 Likes

Comments: 0

There are not comments on this post yet. Be the first one!

Leave a comment