Konum

Kartal/İstanbul

İletişim Bilgileri +90 538 878 95 94 hello@hakanuslu.com.tr
Sosyal Medya
Projelere Yaklaşımım ve Çalışma Prensibim

Neden benimle çalışmalısınız?

01

Basit, Kullanışlı

Projelerinizde karmaşadan uzak, kullanıcı deneyimi yüksek ve hedefe odaklı çalışmalar yaparım. Barbara Kuhr'un da dediği gibi "Basitleştirin. İyi bir tasarımın gücü basitliğindedir."

02

Yenilikleri takip ederim

Tasarım, yazılım ve dijital pazarlama alanındaki yenilikleri yakından takip eder ve projelerimde bu yeniliklere yer vererek müşterilerimin dijital dünyanın en başında yer alması için çalışırım.

4

Sizi dinlerim

Sizi ve ihtiyaçlarınızı anlamak proje başarısının anahtarıdır. Bunun için sizi her aşamada dinlerim ve taleplerinize kulak veririm.

5

Zaman/Bütçe

Eğer proje başındaki talepleriniz değişmez ise fiyat ve zamanda asla değişiklik olmayacağının garantisini veririm.

03

Çözüm Odaklılık

Karşılaşılan sorunu en kısa sürede ve en etkin biçimde ortadan kaldıracak çözümler üretir ve onayınıza sunarım. İş bitince ortaklığı bozmam. Destek, bakım, geliştirme ve dijital pazarlama taleplerinize her daim cevap veririm.

Öne Çıkanlar

100% Müşteri Memnuniyeti

Müşteri memnuniyeti ilkesi gereği profesyonel bir sözleşme olsa dahi ikili ilişkiler ve iyi niyet esasına dayalı proje yürütülmektedir.

Merak Edilen Detaylar

Sıkça Sorulan Sorular

İlk önce doküman ve görsellerinizi hazırlayın. Web sitesini kim yapar, ne kadara yapar, nasıl yapardan ziyade elinizdeki malzemeleri ortaya dökün. Firmanızın tarihçesi, vizyonu, misyonu, firmanızın görselleri, ürünlerinizin görselleri, ürünlerinizin dokümanı, iletişim bilgileriniz, tanıtımlarınız, reklamlarınız, videolarınız v.s. hepsinin bir arşivini yapın. Bu sizin için yapmanız gereken en önemli iş, çünkü işinizin teslim sürecini yaklaşık 10 ya da 15 gün daha erkene alıyor.

Rakip firmalarınızı araştırın, neler eklemiş, neler eklememiş, nasıl bir iskelet (hakımızda, ürünler, haberler, iletişim v.s.) kullanmış onlara bakın. Ürün tanıtımlarını nasıl yapmış, özelliklerini nasıl anlatmış onları inceleyin. Tasarımlarını gözden geçirin, birkaç firma ile kendinizi sınırlandırmayın biraz zaman ayırıp diğer alternatifleri de inceleyin. Olmasını istemediğiniz görselleri, dokümanları not alın ve bunları tasarımcınıza belirtin.

Kulaktan duyma cümlelerle hareket etmeyin. Online satış koy, firma rehberi ekle, şunu koy bunu koy mantığı ile hareket etmek hem zaman kaybı hem de kesenize zarardır. Nasıl bir manav et satmadığı için buz dolabı koymuyorsa sizde işinize yaramayan mantıksız, ileride kullanırım düşüncesi ile kesinlikle sitenize eklemeyin, ekletmeyin.

Sonuç olarak hiç bir şey planlamadan ve bilmeden bir web tasarımcı ile görüşmek var, Neyin nasıl olduğunu ihtiyaçlarınız ne olduğunu bilerek bir web tasarımcı ile görüşmek var.

Belki de en çok sorulan sorulardan biriside budur. Birçok kişi veya kurum, web sitesi yapım fiyatları hakkında bilgi almak istiyor ve bunu hemen dile getiriyorlar. İşin ilginci alınan bir hizmet olduğundan, maalesef bir liste fiyatı yok. Aynı işi gören ürünlerde bile, kullanılan malzeme, marka değeri ve benzer sebeplerden ötürü fiyat farkları varken, hizmet için bu farkların olması ve liste fiyatının olmaması oldukça doğal değil mi?

Bu taleplerle oldukça sık karşılaştığımızdan bir web sitesi tasarım işinin fiyatını alabilmek için öncelikle neler gerektiğini hatırlatmak isterim.

1. Site haritasını yani iskeletini çıkarın.
2. Beğendiğiniz ve beğenmediğiniz siteleri bir kaç tanesini listeleyin.
3. Ürün sayınızı, ürün kategorisini, hizmetlerinizin sayısını çıkartın. Böylelikle kaç sayfalık bir tasarıma ihtiyacınız olduğunu az çok bilmiş oluruz.
4. Bir veritabanı uygulamasına ihtiyacınız var mı? Ürün arama, filtreleme, listeleme, gibi fonksiyonlar sitenizde olacak mı? Bunları belirleyin.
5. Siteyi siz güncellemek istiyorsanız, iyi bir içerik yönetim (admin paneline) yazılımına ihtiyacınız olacaktır. Bunun için araştırma yapın.
6. Önemli bir husus arama motoru uyumlu bir tasarım ve kodlama isteyin.

Bu ve bunun gibi birçok noktada bilinçli ve bilgili olmalısınız. Ancak bu yetmez, aynı zamanda hazırlıklı da olmalısınız. Bu hazırlığı yapmaksızın bir fiyat almaya kalkışmak, hem sizi acemi ve ciddiyetsiz bir duruma düşürür, hem de doğru bir proje fiyatı almanızı engeller.

Alan adı (domain) tescil talebinde müşterimiz alan adının (domain) tescile uygun olup olmadığı konusunda anında bilgilendirilir.
.com.tr uzantılı olan alan adlarının tescil işlemleri tüm evrakların eksiksiz tarafımıza iletilmesi koşulu ile 2-3 iş günü sürmektedir. Diğer alan adı (domain) tescil işlemleri anında gerçekleştirilmektedir.
Hosting hizmeti anında aktif edilir.

Web tasarım hizmeti; müşteri beğenisi, teknik özellikler, içerik yoğunluğu gibi çeşitli etkenlere bağımlı olarak en az bir hafta içinde gerçekleştirilmektedir. Belirtilen bu süreler olağan koşullar ve tecrübelerimiz çerçevesinde belirlenmiştir.

Çok güzel domain(alan adı) kelimesini araştırmaya başladıysanız o zaman internet sitesi kurdurmak için kararlısınız demektir. Domain' in Türkçe karşılığı alan adı demektir. Domain, İnternet'e bilgi sunan bir web sitenin veya hizmetin adıdır. www.hakanuslu.com.tr bir alan adı yani domain'dir. Domainler kayıtlı isimlerdir ve şirketler genelde kendi şirketlerinin isminde domain alırlar. Bir domainin sonunda com, net, org, com.tr, net.tr gibi uzantılar yer alır. Bu adreslerden birisi olmadan ziyaretçiler sitemize ulaşamazlar.

Yani web sitesi www.alanadi.com'dan ibaret değildir. Bu sadece web sitenizin internet deki adıdır. Web siteniz hazırlanmış, yazılmış, tasarlanmış bir yazılımdır ve buna internet dünyasında vereceğiniz isime domain denir.

Domain (alan adının) her yıl ödemesi olur, isterseniz 1 yıllık isterseniz 5 yıllık da alabilirsiniz. Gelelim önemli soruya, kaç para.. Domain fiyatları firmalara göre değişiklik gösterir, 5$’dan 50$’a kadar fiyatlar vardır. Peki, nereden almalısınız? Hemen 5$’dan almayın yada aldırmayın. Nedenine gelince ucuz etin suyu kara olur derler. Alırsınız domaini tescil ettirirsiniz bir bakmışsınız domain firması 5 ay sonra yok oluvermiş. Hadi çık bakalım işin içinden dimi. Merak etmeyin domain kaybolmaz ama 50$’dan kat kat daha fazla masraf yapıp bir şekilde geri alabilirsiniz. Bunu daha sonra anlatabiliriz çünkü işlem aşaması çok uzun. 50$ Para verip de almayın, her yıl o kadar para ödemeye yazık. Siz en güzeli web tasarımcınıza bunu sorun, ondan güveni alın ve işlemi başlatın. İlla kendim alacağım derseniz bir bilen ile bu işi yapmanızı tavsiye ederiz.

Yukarıda ki tanım ve kısa açıklama teknik terimlere dayalı anlatılmamıştır. Son kullanıcının anlayabileceği bir betimleme yapılmıştır. Domain sadece www.alanadı.com demek değildir. Web sitenizin çalışması için gerekli İP (Internet Protocol) adresi, DNS (Domain Name System) gibi bağlantı kurmak için geliştirilen bir sistemin sadece başlangıcıdır. Düşünün iki satırlık bir terim bile ne kadar anlaşılması zor bir durum aldı. Bu yüzden ödeyeceğiniz paradan ziyade bilgi, tecrübe ve birikimi olan bir web tasarım ortağınızın olmasına dikkat edin.

Mobil cihazlardan internet sitelerine bağlandığımızda, tasarımın ekran çözünürlüğüne göre kendini adapte etmesi olarak tarif edilebilir. Bir web sayfasının mobil cihazlarda sorunsuz açılması için geliştirilmiştir. Parmak dokunma ölçüleri, dokunma öğelerinin yakınlığı, yazıların punto büyüklüğü ve okuma kolaylığı gibi pek çok kriter bu konuda etkilidir. Google mobil uyumluluk testi vardır. Google'da bu kelimeyi aratırsanız, internet sayfalarınızın mobil uyumlu olup olmadığını anlayabilirsiniz.

SEO, web sitenizi arama motorları için optimize etme çalışmasıdır. SEO çalışması iki şekilde eksiksiz ve uzman kişiler tarafından yapılmalıdır, aksi halde web sitenize zarar verebilirsiniz. SEO çalışmasının birinci etabı site içi (on page) SEO. İkinci etabı ise; Site dışı (off page) SEO çalışmasıdır.

Site içi SEO çalıması bir dizi ve zahmetli çalışmalar sonucunda internet sitenizin hızlı ve hatasız açılması olarak özetlenebilir. Meta tagların, H1 etiketlerinin düzenlenmesi, robots.txt dosyasının oluşturulması, sitemap.xml dosyasının oluşturulması, içerik analizi, link analizi, site mimarisi, JS optimizasyonu, CSS optimizasyonu, W3 standartlarına uygunluk, kırık link ve açılmayan resimler gibi 40 kadar aşamadan oluşur. Bu aşamalar sırasıyla tamamlandıktan ve testlerden geçtikten sonra sıra site dışı SEO çalışmasına gelir. Site dışı SEO çalışmasının temelinde internet sayfalarınızın popülerliğini arttırmak ve daha fazla kullanıcıya erişmek yatar. Bu neticeye ulaşmak için öncelikle rakip analizi ve kendi sitenizin konumu tespit edilir.

Sizin internet sitenizin eksik olduğu alanlar ve rakiplerinizin önde olduğu alanlar kıyaslanarak web sitenizin sıralamasını daha iyi bir konuma getirmek için yapılan çalışmalar olarak özetlenebilir. Bu çalışmaların başında Sosyal medya hakimiyeti gelir. Ayrıca; Nerede, neyi, nasıl yapmanız gerektiğini bilerek aşırı yoğun SEO çalışmasından dolayı Google cezalarına çarptırılmadan hareket edecek tecrübede olmanız gerekmektedir. Bu konularda başvurabileceğiniz profesyonel platformlar bulunmaktadır. Bunların bazıları: Alexa, Moz, Ahrefs'tir. Backlink analizi ziyaretçi analizi gibi pek çok konuda sınırsız olanak tanıyan yazılımlar ile web sitenizi sürekli analiz etmeniz ve güncel tutmanız gerekmektedir.

  • h
yeni bir proje başlatmak için hemen teklif formunu doldurabilirsiniz.

Beraber çalışalım

Teklif Formu
  • right image
  • Left Image